Pages

Wednesday, October 5, 2016

Unsaid, Unspoken - Versi Crushed

"He's here, right in front of you, silly!"

"Yep, I still have that feeling. But of course I gotta lie when you asked me that, dummy!"

"Isshhh..comel natang ni...Damn, what did she just ask me?"



 I mean this kind of Crush. =P


"LOL of course I couldn't guess the song you played just now. I was lost looking at your eyes..."

"Okay, this happens too often, I gotta focus and listen to what she's saying. Can't...get...lost...again staring at her eyes...okay I give up."

"Were you talking about me just now? Oh, conceited much Danny?"

"Of course I remember everything you told me, I may be caught daydreaming when you talk but all them words are registered in my memory. I got a huge memory castle designated for you only. LOL"







Other versions coming soon -  Family's, Bruh's, Work's. Hahahaha





3 comments:

plain83 said...

Dah lama aku tak nampak drink crush tu... aku kalau masuk kedai mana2 looking for canned drinks, aku cari neskepe tarik dan cool tea je sekarang... hahah

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

plain83 said...

Duuude where have ya been aku ada mengumpat pasal ko kat sini: http://throughmyglasseskacamata.blogspot.my/2016/10/segmen-highlight-komentar-4-kategori.html

Hahahahah... Happy New Year 2017 Danny! X3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails