Pages

Saturday, May 30, 2015

Hundred/Hundred

Aku ada masuk contest organised by EnglishJer. 100 words, not less, not more than that. The theme is Frustration.

Jadi aku pun tulis lah. Macam biasa, aku tulis berapa banyak draft, last-last pasal aku punya breakup juga yang jadi pilihan. Tapi, tipu la kalau aku cakap aku tak mengharap dapat top 100. Kalau dapat top 100, boleh featured dekat Cooler Lumpur 12 Jun nanti. Aku ingat macam nak pergi tapi masa tu ada JB Film Festival. Pastinya takkan aku lepaskan.

Aku kasi tunjuk la aku punya karya yang aku hantar ke EnglishJer. Tak boleh menang ni, tapi platform yang bagus untuk aku berjinak dengan dunia penulisan. Penulisan kreatif, abstrak ke apa aku tak tahu.

Saya budak baru belajar.


Tabun.

Imagine picking up that golden band, with a stone on it
Wrapped up nicely in a tiny box
Oh, that stupid smirk on your face gets the chicks giggling at you. You quickly wipe it off, back to your normal self.
So, picture this. You get up that morning, all ready to drive to the end of the world. Reach there, pull over, and drag your heavy feet to the door.
You see the love of your life and she greets,
“You are a good boyfriend, but not a husband material.”
Whatever that means, that is how it will end.



2 comments:

plain83 said...

Yosh, may dannyboi's contest entry get into the top-100 ;3

Danial Jaafar said...

hihihihi, thanks plain! tidoq dulu,just had a long week ZZZZzzz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails