Pages

Sunday, March 13, 2011

Jemputan Dan Jejak Kasih

Mula-mula sampai, nampak pasukan kompang + marhaban?


Sedang aku menunggu member-member aku dari Puchong, ternampak kelibat pengantin lelaki yang dah tak ketemu lebih 6 tahun...lama benar..nasib baik dia cam aku lagi. Hahaha!
Dah nak berarak..



Member-member SESMA, Sepu (bukan nama sebenar) dan Judin (juga bukan nama sebenar =P)

Saat aku terlihat ni, terbayang bilakah pula giliranku? *hint hint*

Yang pakai baju putih tu, Nuek (bukan nama sebenar)

Bersanding doh eh lok.

Judin (bukan nama sebenar) dan kameranya.

Yang dua orang kat tengah ni, dari kiri, Zidi (bukan nama sebenar) dan Mat Lerk (bukan nama sebenar) baru sampai. Tengah tunggu giliran nak tangkap gambar dengan pengantin pulak.

Seperti biasa, aku memang ambik gambar lepas makan. Tak nak bagi pembaca rasa cemburu aka jeles melihat makanan yang sedap.

Selamat Pengantin Baru LIN & AYUB

Dalam perjalanan nak ke rumah member di Sunway USJ 19, ada kereta rosak. Nasib baik ada 6 kereta semua, jadi tolak kereta ni, ada lagi 5. Kereta aku kosong, jadi boleh sumbat beberapa orang lagi.

Orang lain pergi mandi di kolam renang, kami berlima main PES. Memang budak-budak...



Bangga pulak tengok kereta-kereta member aku ni. Ford Fiesta dan Nissan Fairlady. Mantap belaka kereta ni. Tapi tuan punya Ford Fiesta kena saman dalam perjalanan ke kenduri kahwin tadi. =___="

Liverpool 3 - 1 Manchester United @ Canai Cafe? di Sunway. Jumpe member yang sekarang ni juruterbang MAS. Bangga pelik aku ada member kerja juruterbang! =D

Malas pulak nak cakap/tulis panjang-panjang. Apa-apa pon, harapnya Dato' Lee Chong Wei dapat pertahan kejuaraan. TBH-KKK kalah dah. Takpelah..beregu Denmark tu memang patut dapat No.1...konsentrasi tinggi.

hehehehe

5 comments:

~ yus ~ said...

pergh. hebat. kete2 tersebut. :D

nubab said...

fuiyoo!!membe abg keje ape smpai pkai fairlady tu?

Danial Ikhwan Jaafar said...

haha.memang yus.

dib, member abang tu yang belajar kat melbourne dulu. baru balik masa krismas baru ni. heheeh

Hann said...

tahniah kepada pasangan pengantin baru:)

tapi aku sedey sbb byk majlis kawan2 yng aku miss.. mier, laina, ayub, nadia..

harap time Den buat majlis nnti aku dah ad kat malaysia.. heheh

Danial Ikhwan Jaafar said...

eh..mier dah kahwin?!?!?!?!?! 0_____0

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails