Pages

Tuesday, September 7, 2010

Esok Balik

Wah...esok nak balik kampung sudah. Perjalanan jauh tak kurasa. wahahah!! Tipu lah kalau cakap tak rasa, kalau keluar esok gelap, sampai dah nak senja dah. Mesti penuh sesak jugak R&R kalau tak sempat sampai Penang untuk berbuka.

Apa-apa pon, ini bukan entry terakhir aku untuk hari ini. Ada lagi. Blogging dah jadi lebih dari hobi seh. Esok pon, mau je aku update on the go live atas highway LOL

Hari ini gembira bangat...hehehehehehhe

4 comments:

JaJa'Z said...

amboi2..mentang2 la bleh blogging via hp skang ni..takpe2...hang tunjuk ekkkk noooo..sat lagi cheq pun nak joint sama..hehehhehe

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahaah mari la kita memeriahkan dunia blogging pada hari raya nanti! XP

JaJa'Z said...

nyampah! jeles! dengki!!!

Danial Ikhwan Jaafar said...

hehehe selamat hari raya! XP

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails