Pages

Wednesday, November 10, 2010

Semburan Nyamok Mengamok

Dah lama tak nampak dan bau asap yang orang sembur untuk hapuskan nyamuk-nyamuk. Kali pertama berdepan dengan benda alah ni, masa aku di INTEC, Shah Alam. Memang kotor pon tempat tu, siap berbau lagi masa mula-mula sampai. Tapi lama-lama dah biasa. Oh, sambung cerita, masa kat Shah Alam tu, memang selalu jugak ada sembur-sembur ni. Aku orang kampung mana nak biasa dengan benda ni. Jakun jugak first time terbau asap tu. Perghh...lantai pulak melekit-lekit. Tak syiok! Kasut, selipar habis semua kena basuh dengan air.

Pengalaman pertamaku. Hehehe. Tadi ada jugak orang sembur asap tapi tak naik sampai ke tingkat atas-atas ni. Sekadar bermain di bawah je.. Dok ghok goh..

hehehehe

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails