Pages

Monday, October 4, 2010

Masuk cepatttt....TTM buat LUCKY DRAW!!

THIS IS A STICKY POST. FOR NEW ENTRIES, MAKE YOUR WAY DOWN DOWN DOWN DOWN~ =P

Got this lucky draw contest. I thought, why not join. No need to spend any money also wahahaha! XP

I just copied the entire post from TopsyTurvyMum. Check out the link to know how you can stand a chance to win the lucky draw too! ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------



Yieeehaaaa...*sambil lompat keluar*

Berita gumbira untuk andaaa!! *Kalau tak gumbira pun buat2 je la gumbira ye..macam la tak biasa kannn :D*

TTM korang ni dah sampai seru nak buat 
LUCKY DRAW kat Dapur Malus Domestica hari ini.

Semua yang layak memenuhi syarat2 di jemput untuk menyertai LUCKY DRAW ini.*haku ni kalau bab bagi ayat formal memang lemah*















TOPSYTURVYMUM FIRST LUCKY DRAW!


INI HADIAHNYERR..

TENG TENG TENG!















16 Pc Dinner Set
Click on above image to view full picture

16 Pc Dinner Set

Product Information

4 Dinner Plates, 4 Bread & Butter Plates, 4 Soup / Cereal Bowls, 4 Stoneware Mugs

Additional Information

Item Code
1065856
Weight
4,275g
Category
Dinnerware
Pattern
Geometric

Product Descri

ption

Corelle Dinnerware range is break, chip, scratch and stain resistant. Its made from a unique material called Vitrelle which compresses two layers of different glass compositions, so it's incredibly tough. It's microwave. Dishwasher and oven safe.







hehehehe

5 comments:

Lelord said...

good luck..kalau memang adiah pas kat akak ek :)

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahhaha..insya Allah. =)

JaJa'Z said...

jangan2..kak lela jauh..pas kat akak jek..hehhehe..hang pun joint ek..hehhehe

Danial Ikhwan Jaafar said...

ish...susah camni. saya simpan sendiri la. nanti kalau dah dok sorang2, boleh pakai pinggan corelle ni. kalau bagi kat orang perempuan, buat perhiasan je. (pengalaman benar penulis =P)hahaha jangan marah nanti kena jual! XD

JaJa'Z said...

cait!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails